مهاجر

مهاجر

اینجا بهشت روی زمین هیئت الزهراست.....

(این وبلاگ کاملا شخصی است)

آخرین نظرات

برا زندگیم

خادم الرضا | پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

آقا جان شنیده ام بیمار شدی. کاش من تکه تکه می شدم و لحظه ای بیماری شما را نمیدیدم

آقا جان فدای خنده هایت جان من شما زودتر خوب شو.

  • خادم الرضا

نظرات  (۳)

  • سرباز سایبری اقا
  • سلام
    سپاس از حضورتون لینک شدید.لطفا ما رو هم لینک کنید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام چشم .
    سلام، دوست خوبم،خیلی خوشحالم ک از وب من دیدن کردید، خوشحالم بیشتر سر بزنید بهم
    پاسخ:
    سلام تشکر از بازدیدتون چشم

    سلام حامد جان خیلی خوشحال شدم چهره تو دیدم انشالله همیشه شاد و موفق باشی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی