مهاجر

مهاجر

اینجا بهشت روی زمین هیئت الزهراست.....

(این وبلاگ کاملا شخصی است)

آخرین نظرات

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...

خادم الرضا | پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...
سلام بر تو ای امام مهربانی‌ها! ای امام دل‌های بی‌کس و تنها، ای پناه دل‌های بی‌پناه.
سلام آقاجان!
غبار غفلت از دلم کنار بزن و پنجره عطوفت به رویم بگشای که روح و دلم چون آهوی رمیده‌ای در این دنیای تنهایی، شوق یک لحظه آغوش و پناهت را دارد.
آقاجان! این دنیا شکارچی دل من است و دل من شکار گناهانم، که در دام دنیا اسیر شده.
دستم بگیر و پنجره دلم را روی گنبد طلایی‌ات بگشای و اجازه پر زدن در آسمان مهربانی‌ات را به من بده که آسمان مهربانی تو برای همه‌ی دل‌های رمیده باران رحمت هدیه می‌دهد و همیشه شفای دل‌های عاشق است.
کاش هرجا پنجره‌ای بود، رو به گنبد طلایی‌ات باز می‌شد و نسیم عطر حرمت را برایم هدیه می‌آورد، ای نزدیک‌ترین به هر دور!

  • خادم الرضا

نظرات  (۱)

خیلیییییی زیبا بود....دعام کنید لطفاااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی